ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Produkty możesz też odesłać do naszego sklepu postępując według wskazówek: - wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej - spakuj produkt/-y do zwrotu – Dołącz orginał paragonu - przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:ARSportex 14-500 Braniewo ul. Morska21B. W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

WYMIANA TOWARU

W razie błędnie dobranego rozmiaru prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny w celu ustalenia czy posiadamy odpowiedni dla Państwa rozmiar do wymiany. Wymiany można dokonać w terminie do 10 dni od momentu otrzymania paczki. Warunkiem wymiany jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletem metek, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów (paragon lub faktura VAT). Do przesyłki należy dołączyć pobrany, wydrukowany i wypełniony formularz, który znajduje się poniżej. Paczki przysyłane bez formularza znacznie opóźnią wymianę. Do odsyłanej paczki należy dołączyć 15 zł na ponowną wysyłkę do Państwa. Po odesłaniu towaru prosimy kierować ewentualne pytania na adres mailowy:arsportex@gmali.com. 

Adres do wysyłki towaru: AR SPortex ul. Morska 21B 14-500 Braniewo z dopiskiem "WYMIANA"

REKLAMACJA TOWARU

Zaraz po otrzymaniu przesyłki z towarem kupujący powinien sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych paczki, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora, oraz jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez Sprzedającego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem lub telefonicznie. Przed odesłaniem paczki do nas prosimy o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza znajdującego się poniżej. Usprawni to zdecydowanie przebieg procesu reklamacji. Nie dołączenie formularza do przesyłki może skutkować odłożeniem reklamacji w czasie.

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty odesłania towaru przez klienta zostaną zwrócone na podane przez klienta konto bankowe. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. W przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji kupujący jest zobowiązany do wpłaty 15 zł na odesłanie do niego reklamowanego towaru. Po odesłaniu towaru prosimy kierować ewentualne pytania na adres mailowy: arsportex@gmail.com

Adres do wysyłki towaru: AR Sportex ul. Morska 21B 14-500 Braniewo z dopiskiem "Reklamacja"